Az exportpiacokon már sok éve, a hazai piacon pedig 2016-ban bevezetett gourmet krém termékek készülnek ezzel a technológiával. A termék csökkentett zsírtartalmának és értékes savófehérje tartalmának köszönhetően maximálisan megfelel a mai egészségtudatos táplálkozási trendeknek.
Hosszú évekig folyt a ciprusi típusú halloumi sajt gyártásának előkészítése és a technológia kifejlesztése. Mára büszkén mondhatja a cég, hogy a világ minden kontinensére szállítanak grillsajtot, akár saját márkás termékként,akár valamelyik Kőröstej brand alatt.
2017-ben került a magyar piacra a Serpenyős&Grillsajt, mely azon fogyasztók igényeit szolgálja ki, akik kevésbé kedvelték a halloumi típusú grillsajtot. Az eladási számok alapján a termék hatalmas sikerrel jelent meg a piacon.
Szintén ebben az évben vezette be a cég az 50 g-os „mini tégelyes krém” termékkört, mely reményeik szerint azon kényelmi vásárlók körében lesz sikeres, akik szívesen választanak többféle sajtkrém közül egy-egy étkezés alkalmával, és nem akarják hosszú ideig tárolni a megvásárolt terméket.
Az üveges Hajdú sajtkrém már nagy tetszést aratott a világ vásárlóinak körében, az üzletek polcain is.
A vállalatcsoport stratégiai célja nem csupán a piaci trendek követése, de folyamatosan elébe mennek a változásoknak, így a nemzetközi színtéren is eredményesen szolgálják ki a változófogyasztói igényeket.